måndag 21 december 2009

Olivia: In name and blood

Mindre hat, mer familj-temat fortsätter.

I övrigt: Snökaos? Snökaos?! Vart då?! Bring it.
Mesar och posörer – lämna norden.


Like father, like daughter.
Starke Adolf-looken är det nya svarta för 2010.


Första nålmötet hos Jenny på ett och ett halvt år. Små projekt är det bästa. Efter 10 år av ändlösa tatueringar i storleksordningen Godzilla är det otroligt skönt att vara i och ur stolen på 10 minuter.
T-shirt från Sunn O))) , ca. 2000-01.


Jag är avundsjuk på Jennys uggla.


Slutresultatet till höger. När jag visade tatueringen till vänster för Cornelias mamma för första gången så lät det så här:
”Vad står det, Cinema?”
”Nej.”
”Cinderella?”
”Nej, Cornelia!”
”Jahaaaaaa!”


Bara för att fortsätta tatueringstemat så visade det sig att min vän Justin budat över två helpannor sponken från utlandet. Kudos!

Soundtrack: Murder City Devils ”Rum to whiskey”.

6 kommentarer:

johan, aka trixy sa...

Fint me Olivia,
och gott nytt år och sådär på er!

Anonym sa...

skrev inte du här för ett tag sen att du hatar folk som berättar om sina tatueringar?

På tal om Sunn o)))-tröjan du har på dig så kommer dom till Stockholm.

Herral de Santina sa...

Jag tror du tänker på det här inlägget: http://canthateenough.blogspot.com/2009/08/adolescents-pa-kafe-44-en-odysse-i.html

Ja, i 9 fall av 10:e hatar jag det. Det 10:e fallet är när jag gör det. Då är det okej.

Ja, jag har sett att O’Malley och hans hejdukar kommer igen. Jag har dock lite svårt för deras Konstfacksprettoapproach och tycker att 15-20 minuter räcker av en av deras konserter. Bär mest tröjan för att de stulit den av Void, topp 10 hårdaste bandet i världshistorien. Som Niklas i Shining sa till mig och Death Row-Henrik: ”Void… such a beautiful word… man”.

Lite OT där men men.

Johan: Tack detsamma! Hälsa familjen.

Anonym sa...

Ser ut som det står "Cornelis".

Vic88 sa...

När får du Ed Hardy tröjorna skickade till dig Christobal?

Dunceor sa...

Ah Silor jerry's rum, typ det billigaste du hittar i USA men ack så god =)
Och nu bara MDC (nej inte millions..) bara kunde pallra sig över Atlanten.